2007. április 26., csütörtök

Sziasztok! Én Viktor vagyok, ez meg a…

…Sofa King online folytatása. Azért nem kell megijedni, lesz 3. szám is kézbe vehető változattal, csak kettéválasztottam a dolgokat mert azokat keverni annyira nem jó, a tökfőzelék az legyen csak tökfőzelék. Itt inkább a zenével fogok foglalkozni 90%-ban punkkal, egyébként meg mindennel, ami említést érdemel, de főleg akkor is olyannal, ami kicsit zajos vagy kurva jó. Becsúszhatnak még olyan dolgok is, amiket a zene mellett szeretek: könyvek, filmek, sorozatok, mellek, tornacipők. De mindet megpróbálok a zenéhez kötni, a zenét meg a megszokottak szerint kicsit magamhoz kötni. Ha valami felidegesít, lesznek az SK-ból megszokott elmélkedések, és a helyes megoldások a problémás esetekkel kapcsolatban. És mivel ez könnyebben szerkeszthető, így talán még aktuális is tudok lenni.
Jó lenne néha hanganyagot is elérhetővé tenni, csak nekem nincs lehetőségem, hogy bárhova is feltöltsem őket az ingyenes, tárhelyeket kivéve (de ezek elérése is korlátozott), és igazából annyira nem halok meg azért, hogy hozzátok is eljussanak ezek a dolgok, hogy befizessek X ezer forintot valami tárhelyért. Ezért ha valaki rendelkezik tárhellyel és szimpatizál azzal, amit csinálok, kérem keressen meg és engedje had töltsek fel néha hozzá.
Még pár dolog:
1. Azért blog, mert ezt lehet a leggyorsabban és legkönnyebben frissíteni, és ahogy elnézem még mindig kisebb köcsögség ezt csinálni, mint webzine-t, főleg a hazaiakhoz viszonyítva.
2. azért külföldi szerveren, mert a magyar blog portálokban megalázó, hogy emberek blogjait kiteszik a főoldalra, egyszerűen rosszul érezném magam, ha véletlenül előfordulna, hogy kitesznek engem is valami baromsággal. Másrészről, pedig kezelhetetlen szarok, és 2 pszichózis meg nemtudom mennyi elbaszott idő után inkább a kezelhető amcsira szavaztam. És ki tudja mennyire kattanok be a jövőben, lehet még jól fog jönni, hogy Amerikában a világ más tájain betiltott könyveket is simán lehet kapni, a polcról. Meg különben sem érdekel ki olvas és ki nem, ha akarnak megtalálnak, de én mindig szerettem eldugni a dolgaimat, ygy legalább megkapjátok a megtalálás élményét.
3. Helyesírni annyira tudok, mint Sid Vicious tudott basszusgitározni, szóval ezen már most felül emelkedhet mindenki.
4. Ami a rapnak a freestyle az a punknak a fanzine. Megpróbálom magam ehhez tartani.

Nincsenek megjegyzések: