2007. május 13., vasárnap

egy ugyan olyan koncert, mint a többi

Azért furcsa dolog részegnek lenni. Először megtetszik valami ötlet aztán annyit, rágódsz rajta, hogy kurva nagy baromságnak tartod. Utána még találkoztam is régi ismerősökkel, így az egész le lett jegelve, és inkább haza jöttem és kajáltam. Meg elvágtam az ujjam, amikor késsel vágtam magamnak kenyeret, így most egy bizarr vértócsa van a konyhám közepén, amiről lehet csak én hiszem, de egyre csak nő.
Az egész hetem azzal töltöttem, hogy spirituális lénnyé akartam válni. Na nem azért, mert hiszek a lélekben, meg az ilyen new age baromságokban. Egyszerűen csak úgy hittem az jó lehet. Szóval Tandori Dezsőt olvastam, és olyanokon gondolkodtam hány ember fér el 4 madárban. Amikor ez meg nem látszott összejönni inkább lementem a kultiba.
Igazából semmi őrületes dolog nem történt velem ódaúton, csak egy csajba szerettem bele a buszon, de ez mindennapos.
Először láttam a New.Dead.Project-et. Jó volt. Annak ellenére, hogy én nem tartozom azok közé, akik szerint a Semmi Komoly és a Nesze a legjobb magyar punk zenekarok lennének. Mondjuk a számaikat már hallottam a myspace-en, de élőben sokkal jobb. Annyira nem nyomják intenzíven, de a zenében van annyi intenzitás, hogy elvigye az egészet. Sosem hallgattam nagyon Yapeth Kotto-t, de biztos valami ilyesmi lehet. Csak egy próbatermi buli kell, meg pár szakálas ember az első sorokba, akiken látszik, hogy fanzine-eket csinálnak. Azért az plusz pont, hogy nem beszéltek a számok között, ettől kicsit féltem az olvasott szövegek alapján, amik picit butuskák, de ha engem kérdeztek a könnyű zenében ez elnézhető.
A Think Again-ig, kint voltunk a kulti melletti parkban, ahol komolyan többen voltak az egész este alatt, mint bent. Találkoztunk ex-TA tagokkal, akik közül Kutya mesélt az új zenekaráról. Mi várjuk nagyon!
A Think Again-nek új basszerosa van, de koránt sem olyan jópofa, mint Kutya volt. Nem is figyeltem, mert nem is értek hozzá. Meg koncertek a mellényúlásokról szólnak. Viszont a TA egyre jobb lesz. Most már sokkal feszesebbek voltak, és már a Cro Mags szám is kezd picit ijesztő lenni. Azt nem láttam, hogy Matyi csinálta volna a kidüllesztett szemű robot mozgását, viszont az mindig klassz, így csak nem maradt el most sem.
Something Against You-val játszani mindig klassz. A legtöbb számukat már régóta játsszák, így azt kell tenni, hogy másként kell őket eljátszani. Mondjuk mindig egyre keményebben. Ezt általában hozzák is, ha meg nem, akkor bevetik a trükkjeiket. Mert vannak nekik. De ez mindenki másnak is lehetne, aki annyit olvas, meg néz ilyen dolgok után. Azért kicsit meglepő is, hogy a legegyszerűbb trükköket is el tudják adni. Például, hogy az emberek szemébe bámulunk, vagy az arcukba nyomjuk a miénket, esetleg közéjük megyünk. Hát én nem tudom, hogy ez mennyire furcsa, szeretném, hogy ne legyen az. De az még jobb lenne, ha kicsit közelebb állnának az emberek, mert kurva fárasztó berohangálni a nagy félköröket, mert azokat be kell, viszont annyira nem kapunk sok lóvét, hogy ennyire kifáradjak, faszomba.
Már csak a Motivation-re irigykedtem. Nekik bezzeg nem kell futkosniuk. KisG jó, de nekem Balu hangja is tetszett. Fasza volt az egész, na.
Ezek után olyan lettem a szervezetem, mint a Fear lemezcímek. Jött szédülés, de nem olyan vészesen, Spencerrel és Kingával háborogtunk még a pár héttel ezelőtti Titanic-os filmfesztiválon, ahol a szombati napon nem játszották le a Pixies filmet. Aztán Spencerrel még ajánlgattunk egymásnak zenekarokat, meg beszéltünk dolgokról amit elfelejtettem, Kinga pedig többek között elmondta, mire számíthat az ember ha első sorból akarja megnézni a Bad Religion-t. Gepárd próbált még nekem nőt szerezni, de…
Aztán még beleszerettem pár lányba, osztottam pár fanzine-t és haza indultam. Gondoltam majd ez a beszámoló, valami nagyon jó lesz olyan spirituális, csak aztán minél többet kezdtem rajta gondolkodni, egyre bénábban hatott. Elsétáltam az erzsébet híd budai oldaláig, persze a hídról belepisáltam a dunába. Aztán két csajnak elmondtam, hogy kell felszállni a buszra, mert nekik nem nagyon ment. Eközben még kevésbe tetszett az amit elvileg írni akartam. Megjött a busz, rajta 2 régi ismerőssel, aztán már nem is érdekelt, hogy megírjam a beszámolót. Haza mentem, ettem, elvágtam az ujjam, a konyhámban egy vértócsa van, ami egyre csak nő, én meg részegen azt utálom ami pár órája még tetszett. Jobbra számítottam, de ez sem volt rossz.

Nincsenek megjegyzések: